Friday, October 23, 2009

õpitu kokkuvõte

Esimesel tunnil me loendasime saite mida kõige rohkem külastame ning mida arvutis teeme. Kas istume arvuti ees, taga või üldse oleme arvuti sees. Järgmistel tunndidel õppisime konspekteerima. Kuidas kiiresti, lihtsalt ja meeldejäävalt tähtsamaid asju kirja panna. Rääkisime ja ergonoomikast. Õppisime kuidas on õige arvuti ees/taga istuda. Ennem ma seda õieti ei teinud, aga nüüd proovin ennast ümber õpetada, et ma oma tervist ei kahjustaks. Rääkisime blogidest ja blogimisest. Sain teada, et minu postitus on kättesaadav kõikidele interneti kasutajatele ja seda täielikult eemaldada on peaaegu võimatu. Mul on olnud palju kasutajaid (orkut, twitter, facebook, myspace jpt.), aga kunagi pole ma mõelnud hakkata sinna sissekandeid tegema.
Täna on kokkuvõtlik tund ja arutame millise panuse ma õppijana andisn ja mida õppisin. Õppijana olen ma endaarvates andnud hea panuse, arenenud ja palju teadmisi juurde saanud ning mind on palju asju huvitama hakkanud eriti blogimine. Tundides olen üritanud kõike kaasa teha ja aru saada, aga siiski lõppude lõpuks õpin ma iseendale ning ma võin öelda et ma suudan paremini. Kuigi see on olnud esimene veerand mil meil informaatika olnud on, siis ma jõuan veel palju areneda selles valdkonnas.
Nüüd lähen vaheaega nautima ja kindlasti blogin edasi. ;)

No comments:

Post a Comment